Джерело
Сироватко О, Байер О. Визначення готовності дітей до навчання
у школі // Психолог – 2003 - № 13.
Мета: оцінювання
вміння дотримуватися правил
Обладнання: рисунки із зображенням лабіринтів зі зростаючими труднощами, олівець для дитини, секундомір, бланк фіксації результатів № 7.
Інструкція: «Подивися на цей цікавий малюнок. Це лабіринт, із якого потрібно знайти вихід. Завдання полягає в тому, щоб якнайшвидше вибратися з кожного лабіринту.
При цьому є умови, яких необхідно дотримуватись у процесі роботи:
1.
На початку роботи постав
олівець у центр лабіринту, і поки вихід не буде знайдений, не відривай олівець від
паперу.
2.
Відразу розпочинай рух
олівцем, не намагаючись попередньо переглядати шлях проходження.
3.
Не зачіпай лінії лабіринту,
не перетинай їх (це буде вважатися помилкою).
4.
Не можна повертати назад (це
теж помилка).
Далі дитині пропонують по
черзі малюнки з лабіринтами і фіксують результати в бланку.
Інтерпретація результатів:
Слабкий рівень: не може засвоїти принципи роботи, на завдання витрачено більше 10 хв, допущено понад 20 помилок.
Середній рівень: інструкцію розуміє, на роботу витрачено до 9 хв, допущено не більше 10 помилок у всіх серіях.
Добрий рівень: інструкцію розуміє, на завдання витрачено не більше
7 хв, допущено 2—3 помилки в останній серії.
Високий рівень: дитина легко засвоїла принципи роботи, на завдання
витрачено не більше 5 хв, допущено не більше
однієї помилки в останньому лабіринті.
|