Методика «Палички і хрестики»
Джерело
ПІ. Психологія дитинства: практикум.
Навчальний посібник-К.: Главник, 2006
Мета: визначення рівня сформованості
саморегуляції і стилю навчальної діяльності.
Обладнання: аркуш
із зошита в клітинку з завданням.
Методика проведення: Дитині пропонують аркуш у
клітинку з полями, на першому рядку зверху написаний зразок завдання: І+І+І-І+І+І-І+І тощо.
Пропонують у такому самому порядку писати палички і хрестики протягом 5 хв.,
дотримуючись таких правил:
1.
пиши палички і хрестики точно в
такій же послідовності;
2. переходь
на інший рядок після знака «-»;
3.
не пиши на полях;
4.
пиши кожен знак в одній клітинці;
5.
дотримуйся відстані між рядками в
дві клітинки.
Усі правила можна спочатку роз'яснити і показати дитині.
Оцінка результатів:
5 балів -
дитина точно виконує інструкції протягом усього завдання, не відволікається,
сама знаходить і виправляє помилки, намагається працювати акуратно, не поспішає
здати роботу по закінченні і намагається ще раз перевірити написане.
4 бали -
дитина робить більше помилок, але не зважає на них і не намагається виправити,
не дуже піклується про якість виконання роботи, не прагне до успіху.
3 бали -
дитина байдужа до результатів роботи, не прагне виправляти помилки, не
дотримується всіх правил інструкції.
2 бали -
дитина виконує лише деякі правила, але забуває швидко і їх, виконуючи роботу
хаотично. |