Відповідно до Указу Президента України 2014 рік проголошено роком Тараса Шевченка. У рамках реалізації завдань Глави держави щодо належної підготовки до відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка в районі проходять тематичні заходи, присвячені знаменній даті.
Одним із таких заходів став бібліотечний урок на тему «Шевченко у моєму серці», який відбувся 15 січня в Корюківській ЗОШ I-III ст.№1.
У заході взяли участь: керівник апарату райдержадміністрації Олександр Безнісько, методист райметодкабінету відділу освіти райдержадміністрації Ольга Гудименко, директор навчального закладу Лариса Лізіна.
Учні 10-Б класу підготували та представили до уваги присутніх творчий проект «Уклін Кобзарю».
Проект містить 3 частини, які розкривають постать Тараса Шевченка як майстра слова, художника. Одна з частин проекту показала вклад творчості Тараса Григоровича у світовий кінематограф (були переглянуті кадри з кінофільмів, відзнятих за творами Кобзаря).
Учні також продемонстрували творчий підхід проекту: вірш Тараса Шевченка, покладений на музику, акапельно виконала Аліна Коробко, а уривок із повісті «Назар Стодоля» представили Олександра Мироненко та Артем Заєць.
Звертаючись до присутніх, керівник апарату райдержадміністрації Олександр Безнісько наголосив на тому, що відзначення 200-річчя від Дня народження великого Кобзаря належить до державних пріоритетів у гуманітарній сфері на 2014 рік. «За словами Президента України, ця подія повинна продемонструвати єдність влади і громадянського суспільства», — зазначив Олександр Безнісько. Він також відмітив креативний підхід організаторів заходу та побажав нових творчих доробків учням школи.
На завершення, завідувач шкільної бібліотеки Людмила Губська ознайомила учнів та гостей з книжковою виставкою, на якій представлені як твори Тараса Шевченка, так і література про його життєвий і творчий шлях.
Гості мали змогу ознайомитись з роботами учнів школи, в яких проілюстровано твори Тараса Шевченка.
Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації
|