Положення про проведення районного етапу обласного огляду веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів
Мета конкурсу 1.1 Метою проведення конкурсу є:
- підтримка діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу;
- сприяння розширенню мережі інформаційних ресурсів для формування єдиного інформаційного середовища системи загальної середньої освіти;
- удосконалення існуючих та стимулювання створення нових інформаційних ресурсів;
- пошук нових стратегій, методів і ділових моделей використання Internet;
- стимулювання впровадження сучасних мережевих технологій в освіту.
ІІ. Завдання конкурсу
2.1 Створення і розвиток Інтернет-середовища загальноосвітніх навчальних закладів (далі ЗНЗ), системи загальної середньої освіти районного, міського, обласного рівнів.
2.2 Формування і вдосконалення інформаційно-комунікаційних компетентностей адміністративно-педагогічного складу працівників ЗНЗ, батьків учнів, системи загальної середньої освіти районного, міського, обласного рівнів.
2.3 Сприяння використанню Інтернет-ресурсів в управлінській, навчально-методичній, освітній діяльності, роботі з батьками учнів ЗНЗ, громадськістю.
ІІІ. Організація і проведення конкурсу
3.1 Конкурс проводиться у два етапи:
І етап – районний, міський. Термін проведення: січень-лютий 2014 року.
ІІ етап – обласний. Термін проведення: березень-квітень 2014 року.
3.1. До участі в обласному огляді веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів надаються два веб-сайти, які за результатами І етапу визначено найкращими.
3.2. Заявки на участь у районному етапі обласного конкурсу подаються у методичний кабінет відділу освіти до 01 лютого 2014 року (додаток 3).
IV. Вимоги до веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів
4.1 Контент:
- якість анонсування подій та новин навчального закладу;
- наявність умов вступу та навчання;
- інформація про педагогічний колектив;
- інформація для випускників;
- опис проектів, над якими працює навчальний заклад;
- опис навчальних предметів, розклад занять;
- наявність віртуальної бібліотеки та зручність користування нею;
- огляд додаткових послуг, які надає навчальний заклад (клубів, гуртків, студій тощо);
- наявність і доступність рубрики «контакти»;
- наявність адреси, карти проїзду;
- наявність інформації про дату створення сторінок.
4.2 Зручність:
- зручність елементів управління і меню, переходів, відкриваннялінків;
- читабельність інформації, дотримання належного стилю її викладу;
- використання правильних заголовків та ключових слів;
- легкість пошуку інформації;
- простота і швидкість реєстрації у разі потреби;
- наявність карти сайту;
- інструменти зворотного зв’язку, наявність форумів, блогів тощо;
- можливість публікації коментарів під сторінками;
- наявність послуг поширення посилань (через мережу типу Twitter,Facebook, Delicious тощо);
- наявність версії сторінок «для друку»;
- можливість відправки сторінок через e-mail;
- можливість встановлення «ролей» для користувачів з наданнямрізних прав редагування сайту.
4.3 Динаміка:
- час створення сайту;
- динаміка оновлення інформації;
- активність на форумах, блогах;
- наявність механізмів підтримки спільноти користувачів сайту;
- наявність он-лайн зошитів;
- дизайн та технічні показники (оригінальність та творчий характерінноваційність і креативність, простота, вишуканість дизайну);
- наочність і зрозумілість викладеної інформації;
- час і швидкість завантаження з сайту та додаткової інформації, що міститься в лінках;
- потреба завантажувати додаткове програмне забезпечення для перегляду певної інформації;
- грамотність викладу матеріалу; - популярність. |