У Міністерстві освіти намагаються налагодити взаємодію дошкільної та початкової ланок освіти
У Міністерстві освіти підбили підсумки перевірок навчально-виховного процесу у старших групах дошкільних навчальних закладів та 1-х класах загальноосвітніх навчальних закладів, результати яких містяться у листі відомства, що отримали регіональні управління освіти.
В освітньому відомстві зазначають, що аналіз організації навчально-виховного процесу у старших групах дошкільних навчальних закладів та 1-х класах загальноосвітніх навчальних закладів показав, що у районних центрах та містах створена система методичної роботи з педагогічними працівниками дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.
Разом з тим, результати перевірок свідчать про низку виявлених порушень і недоліків в окремих навчальних закладах, зокрема недотримання вимог до тривалості занять при проведенні занять для п’ятирічок, а також завдання вчителями домашніх завдань, обсяг яких, набагато більший, ніж обсяг виконаної роботи на уроці.
Зважаючи на зазначене, у Міносвіти рекомендують регіональним управлінням освіти ознайомити вихователів з навчальними програмами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, а учителів початкових класів з Програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".
Також у міністерстві вважають за необхідне створити обласні та районні школи для вчителів кожної паралелі початкових класів для підготовки педагогічних працівників до впровадження нового змісту початкової загальної освіти та забезпечити їх змістовий та методичний консультаційний супровід, зокрема, "Школи для вчителів 1-х класів", а також "Школи для вчителів 2-х, 3-х, 4-х класів".
За матеріалами:
Освіта.ua