Понеділок, 11.12.2017,

17:58 

Наша адреса:

Відділ освіти, культури, молоді та спорту
 Корюківської міської ради
Меню сайту
Освітні новини
Ви на сайті

Гість !


Вітаємо Вас гість. Будьласка зареєструйтесь, або зайдіть під своїм логіном!

.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Звідки Ви?
Всього відповідей: 81
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Хто сьогодні нас відвідав

[Детальна статистика]


Головна » Статті » Робота з обдарованою молоддю

Завдання та розв’язки районного етапу олімпіади з економіки
Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського 2016 - 2017 н.р. Питання ІІ етапу учнівської олімпіади з Економіки 9 клас Тести (1-20 завдання оцінюються в 1 бал, 21-30 – в2 бали) 1. Про існування конкуренції в галузі свідчить: а) закон держави про конкурентну боротьбу; б) неможливість для інших фірм “увійти” в галузь; в) присутність на ринку значного числа фірм з однаковими товарами (послугами); г) присутність на ринку різних фірм з різними товарами (послугами). 2. Попит на який товар буде більш еластичним за доходом: а) молоко; б) фрукти; в) золоті прикраси; г) паливо. 3. Високий рівень заробітної плати в ринковій економіці залежить в основному: а) від дій і рішень уряду; б) від рівня продуктивності праці; в) від рівня конкурентної боротьби; г) від системи соціального захисту. 4. Спад виробництва в автомобільній промисловості, як правило, призводить до: а) підвищення цін на бензин; б) зниження цін на бензин; в) зростання попиту на автомобілі; г) правильна відповідь відсутня. 5. Що з перерахованого є суспільним благом? а) хліб; б) бензин; в) вуличний ліхтар; г) швидкісна електричка «Київ-Харків». 6. Раціональний споживач, який любить яблучний сік вдвічі менше за персиковий, повинен: а) купувати лише персиковий сік; б) купувати дешевший з двох соків; в) купувати вдвічі більше персикового соку, ніж яблучного; г) купувати той з двох соків, який забезпечує йому максимальну корисність на витрачену гривню; 7. Джерелом екстенсивного розвитку економічної системи є: а) винаходи і наукові розробки; б) нові технології; в) підвищення кваліфікації працівників; г) збільшення зайнятості населення у виробництві. 8. Якщо ціна товару нижча, ніж та, що визначається точкою перетину кривих попиту та пропозиції, то виникає: а) надлишок; б) дефіцит; в) зростає безробіття; г) всі наведені варіанти відповідей неправильні. 9. Крива виробничих можливостей демонструє все перераховане, крім: а) необхідності вибору; б) цін товарів та послуг; в) проблеми обмеженості ресурсів; г) альтернативної вартості. 10. Масштаб виробництва фірми визначається: а) ринковою кон'юнктурою; б) станом рівноваги фірми; в) наявністю постійних ресурсів; г) внутрішньогалузевою конкуренцією 11. У яких випадках можна спостерігати лінійний характер лінії виробничих можливостей? а) при повній взаємозамінності виробничих ресурсів; б) при обмеженому обсязі виробничих ресурсів; в) при неповній взаємозамінності виробничих ресурсів; г) при неповному використанні виробничих ресурсів. ЗАВАНТАЖИТИ
Категорія: Робота з обдарованою молоддю | Додав: irina-rmk (05.12.2016)
Переглядів: 61 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
.

ПОДІЇ ТИЖНЯ
[07.12.2017][Району]
Військово-патріотичний захід "Нумо, хлопці!" (0)
[05.12.2017][Району]
Міський семінар учителів фізичної культури та основ здоров’я, практичних психологів та соціальних педагогів (0)
[04.12.2017][Району]
Обласний семінар для директорів опорних шкіл з управлінської діяльності (0)
[04.12.2017][Району]
Профілактичний захід до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (0)
[29.11.2017][Району]
Підсумки конкурсу «STOP CHIД - 2017» (0)

УСІ ПОДІЇ.

.

Погода
Друзі сайту


Рибинська ЗОШ І-ІІІст.

Корюківка Альянс3000


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz