П`ятниця, 24.11.2017,

14:20 

Наша адреса:

Відділ освіти, культури, молоді та спорту
 Корюківської міської ради
Меню сайту
Освітні новини
Ви на сайті

Гість !


Вітаємо Вас гість. Будьласка зареєструйтесь, або зайдіть під своїм логіном!

.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Звідки Ви?
Всього відповідей: 81
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Хто сьогодні нас відвідав

[Детальна статистика]


Головна » Статті » Психологічна служба » анкети та тести

тест "Будиночок"


Джерело

Сироватко О, Байер О. Визначення готовності дітей до навчання у школі // Психолог – 2003 - № 13.

Мета: визначення вміння дитини орієнтуватися у своїй роботі на зразок, точно копіювати його (особливості розвитку довільної уваги)

Обладнання: чистий аркуш паперу й олівець для дитини, зразок будиночку.

Інструкція: «Подивися уважно на зразок і постарайся якомога точніше намалювати такий само будиночок на своєму папері. Якщо ти щось не так намалюєш, то стирати гумкою не можна, а потрібно поверх неправильного чи поруч намалювати правильно».

 

 

 

 

 

 

 

 


Інтерпретація результатів:

У процесі малювання спостерігають за тим, як впорається дитина із цим завданням: чи часто дивиться на зразок; чи проводить повітряні лінії над малюнком-зразком, що повторюють контури картинки; чи звіряє зроблене зі зразком; чи, мигцем глянувши на нього, малює по пам'яті; чи відволікається під час роботи; чи ставить питання тощо.

Коли дитина повідомляє про закінчення роботи, їй пропонують перевірити, чи все правильно. Якщо вона знайде неточності у своєму малюнку, їх можна виправити. Не потрібно вносити які-небудь корективи в малюнок дитини і не слід нічого підказувати.

Інтерпретація результатів:

Слабкий рівень: малюнок збільшений більш ніж у 2 рази, відсутні більше

3-х важливих деталей, неправильне штрихування даху, не вийшли елементи, що зображують тин і дим, багато розривів; на запитання про наявність помилок дитина відповідає негативно.

Середній рівень: весь малюнок скопійований з невеликим збільшенням, відсутня одна деталь, яку дитина сама домальовує після навідного запитання, допущено не більше 3-х розривів ліній.

Добрий рівень: малюнок скопійований майже точно, є невеликі помилки, пов'язані з неправильним зображенням якого-небудь елемента, його незначним збільшенням чи наявністю 1—2 розривів між лініями в тих місцях, де вони повинні бути неперервними. Дитина сама бачить і виправляє свої помилки.

Високий рівень: малюнок точно відтворений, наявні всі деталі (дим, комин тощо); збережені розміри всього малюнка й окремих його деталей; правильно зображені елементи малюнка (кільця диму, тин, штрихування на даху тощо).

Категорія: анкети та тести | Додав: irina-rmk (08.01.2013)
Переглядів: 2035 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
.

ПОДІЇ ТИЖНЯ
[16.11.2017][Району]
"Учитель року" з фізкультури (0)
[14.11.2017][Району]
"Гаряча лінія" з попередження насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації (0)
[14.11.2017][Району]
Нарада заступників з навчально-виховної роботи (0)
[14.11.2017][Району]
КОМАНДА ЛИЖНИКІВ – ЧЕМПІОН ОБЛАСТІ (0)
[14.11.2017][Району]
Нарада по впровадженню проекта "Вчимося жити разом" (0)

УСІ ПОДІЇ.

.

Погода
Друзі сайту


Рибинська ЗОШ І-ІІІст.

Корюківка Альянс3000


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz